18 Nisan 2010 Pazar

Bu gidişle herkes TrabzonCell'li olacak

1967 yılında kurulan Trabzonspor kulübü, üç büyükler olarak bilinen büyük bütçeli İstanbul kulüplerine rakip olabilmiş, dile kolay tam altı kez şampiyonluk ipini göğüslemiş ve ülkenin dördüncü büyüğü olabilmiş bir kulüp... Karadeniz'in bordo mavilisi, heyecanlı ve ateşli taraftarıyla da tanınıyor. Hal böyle olunca, Trabzonlular haklı olarak bu başarıyı futbol sahaları dışına da taşımak istemişler. TrabzonCell de bu başarı hikayesinin bir devamı gibi. İşin içinde Trabzonspor ve Trabzon halkı olunca, bu başarının devam edeceğini düşünerek, Trabzonspor Telekomünikasyon A.Ş Satış ve Pazarlama Müdürü Evren Akçora ile TrabzonCell'i ve projelerini konuştuk.

TrabzonCell'in başarılarından ya da projelerinden biraz bahseder misiniz?

TrabzonCell, Trabzonlular'ın ve Trabzonsporlular'ın mobil telefon hattı olarak 14 Ağustos'tan beri çalışmalarını sürdürüyor. Tamamen taraftarlarımızın ve yöre insanımızın ihtiyaç ve ilgi alanına özgü servis, tarife ve kampanyaları üretmek amacıyla yola çıktık.

TrabzonCell, olarak şu anda yedinci ayımızda olmamıza rağmen 60 bine yaklaşan abone sayımızla, öngörülen rakamların üzerinde bir performans sergiledik.

Diğer operatörler kadar geniş yelpazede mobil iletişim hizmetleri sunuyor olmakla beraber tüm kullanıcılarımıza, çok sevdikleri takımımız ve Trabzon'a özgü birçok bilgi, haber, görsel ve hediyeler sunan eğlenceli bir dünya yarattık. Tüm bunları yaparken operatör olmanın gereği olan tüm teknolojik gelişmeleri de hızla TrabzonCell ile sunmaya devam ediyoruz. 19 Mart'ta lansmanını yaptığımız Trabzonspor 3G modem bunların son örneğidir.

TrabzonCell diğer operatörlere kıyasla hangi özellikleri ile fark yaratıyor ya da yaratacak?

TrabzonCell'in diğer operatörlerden en önemli farkı taraftarı gönülden bağlı olduğu takıma, kulübe yakınlaştırıcı özelliğidir. Ayrıca taraftarlarımız bir başka operatör yerine TrabzonCell'i kullanarak bağlı olduğu takıma, hiçbir ek harcama yapmadan maddi katkıda bulunuyorlar. Hem de Karadeniz Vergi Dairesi'ne ödenen vergilerle şehrin ekonomisine de dolaylı katkıda bulunuyorlar.

Örneğin sadece TrabzonCell'li olanlar Haber Paketi'miz sayesinde takım veya kulüpteki son gelişmeleri herkesten önce duyuyorlar. TrabzonCell kullanıcılarına çok özel fırsatlar da sunuyor. Örneğin kullanıcıları arasında yapılan çekilişlerle maç biletleri, takımla birlikte yenen yemekler, deplasmana takım ile seyahat etme gibi ödülleri sadece TrabzonCell sağlayabilir. Hem teknolojik gelişmeler, hem de spor dünyasının gelişmeleri ile her ay yeni tarifeler, kampanyalar ve eğlenceli ürünler lanse ediyoruz.

Taraftar hatlarının çıkış amacı neydi? Yani sadece teknoloji ve futbolu bir araya getirmek miydi amaç?

Hepimizin bildiği gibi futbol ülkemizde de dünyada da çok ilgi çekiyor. Bu nedenle futbol ile ilişkilenebilmek ve tüketiciye kendilerini daha fazla gösterebilmek adına birçok marka sponsorluk yapıyor. Bu gücünü bilen kulübümüzün bu iş alanına girmek fikrinin en temelinde elbette ve kesinlikle kulübe gelir yaratmak ve taraftarla bağını daha da kuvvetlendirmek yatıyor. Tahmin edersiniz ki taraftar hatları kulüpler için ciddi bir ek gelir kaynağı yaratıyor. Ekonomik altyapısı kuvvetli olan kulüpler başarı yolunda daha emin adımlarla ilerleme fırsatını yakalıyor. TrabzonCell, kulübümüz var oldukça yaşayacak olan uzun soluklu bir projedir. TrabzonCell'i diğer ürünlerden farklılaştıracak en önemli unsurlar Trabzon ve Trabzonspor'umuzdur. Bu nedenle markamız her zaman taraftarımızın ihtiyaçlarından yola çıkacak ve kulübün özelliklerini yansıtacak, her tür yeni teknolojiyi ve telekomünikasyonun sağladığı imkanları ürün ve hizmetlerine katacaktır. Evet bu iki dünyayı birleştiren bir iştir.

Tüketiciler taraftar olmaları dışında neden TrabzonCell'i tercih etsin?

Her yöne farklı kullanım alışkanlıklarına göre oluşturulmuş tarifelerimiz herkes için ekonomik. TrabzonCell'li olmalarını kutlamak amacıyla verdiğimiz bazı dakika hediyeleri de var. Bunların da birçoğu her yöne. Hatta bu sebeplerle bizi tercih eden bir grup kullanıcımız olduğunu biliyoruz. Elbette bir başka takıma çok sıkı bağı olan herhangi bir taraftar bizi tercih etmeyecektir. Ama herhangi bir taraftar hattı alırlarsa taraftarlar arası konuşmalar yine çok ekonomik olacaktır.

İlgi çekici kampanya ve tarifelerinizden bahseder misiniz?

Aslına bakarsanız bir tarifenin ilgi çekiciliği biraz da kullanıcının kullanım alışkanlıklarına bağlı. Yani çok konuşan biriyseniz size küçük bir paketi önermemiz hem ilgi çekici olmaz hem de yanlışlıkla kullanmaya kalkarsanız sizin için hiç ekonomik olmayacaktır. Bu nedenle, az konuşan, çok konuşan, daha çok grup içi veya diğer operatörlerle konuşan, SMS'i çok kullanan ve internete sık bağlanan her tür kullanıcımıza uygun ekonomik tarifeler yarattık. Örneğin başka bir operatörün faturalı tarifelerinden birini kullanıyorsanız ve yoğun bir kullanıcı iseniz, ki biz bunu sizin hali hazırda kullandığınız tarife ve ödediğiniz aylık ücretlerden anlayabiliyoruz, numaranız değişmeden TrabzonCell Süper Bordo tarifesine geçmelisiniz. Bu tarife ile 6.000 dakika grup içi ve sabit hatlarla ve 750 dakika her yöne konuşacaksınız ve bu tarifenin 60 TL lik bedeli yerine 49 TL ödeyeceksiniz. Faturasız tarifelerde çok tercih edilen tarifeler yarattık. Hediyeli Mavi 1967 tarifesi 20 TL yükleme yapan taraftarlarımızı 1967 dakika grup içi ücretsiz konuşturuyor. Diğer tüm yönlere de dakikası 20 kuruş. Yine başka operatörden numarasını taşıyarak gelenlere hediye dakikalar, SMS'i çok kullananlar için paketler, taraftar için kolay internete bağlansın diye modem ve tarifelerimiz var.

Çok çeşitli yarışmalar da TrabzonCell dünyasında çok alışılagelmiş. Şubat ayında yeni başlattığımız "TrabzonCell Ayın Futbolcusu" yarışması bunlardan biri. Önce TrabzonCelliler en çok beğendikleri futbolcu için SMS ile oy kullanıyor. Ayın futbolcusu başkanımızdan ödül alıyor. Bu oylama sırasında en fazla oy kullanan TrabzonCell'li, futbolcuyla birlikte yemek, playstation oynamak gibi keyifli paylaşımın olacağı bir buluşma ile en beğendiği futbolcuyla tanışabiliyor.

EurasiaCom'da örnek çalışma olarak TrabzonCell yer aldı. Nasıl oldu bu?

Şu anda yürüttüğümüz çalışma modeli, hem Türkiye, hem de yurtdışı telekomünikasyon sektörünün çok ilgisini çekmekte. Türkiye'de bu modelin ilk örneklerinden olmamızdan dolayı sektör profesyonellerinin birçok sorusu vardı. Bu nedenle EurasiaCom bir bölümünü sanal operatörlük ve öncesi dönem gelir paylaşım modelleri için ayırdı ve bize ulaştılar. Biz de deneyimlerimizi ve başarılarımızı meslektaşlarımız ile paylaştık.

btnet.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DAF Park Isıtıcı Arızası | Daf Parking Heater Setting | Kalibrasyon Yapma | Webasto Arıza Kodları

 Daf XG XF CF Serilerinde bulunan PARK ISITICI yani Webasto kalibrasyonunu göstereceğim. Aracımızın öncelikle soğuk olması gerekiyor sulu w...