2 Kasım 2012 Cuma

Mourinho: "Real'den sonrası meçhul"





Real Madrid'in deneyimli teknik direktörü Jose Mourinho, takımdan ayrılması durumunda neler yapacağına ilişkin bir planı bulunmadığını söyledi.

Ronda Ibera dergisine konuşan Portekizli çalıştırıcı, "Genç yaştan itibaren kariyerimde göstereceğim gelişimi biliyordum ve farklı ülkelere gitmek istiyordum. Çünkü ancak seyahat ederek farklı tecrübeler edinebilirdim. Gezmeye İngiltere'den başladım. Sonra İtalya ve İspanya'ya geldim. Ama Real Madrid'den sonra kariyerimi hangi yola sokacağımı bilmiyorum. Kendimle bir mücadele veriyorum. En iyiyi, hep daha fazlasını yapmayı hedefledim." ifadelerini kullandı.

Teknik direktörlüğün giderek zorlayıcı bir hal aldığını da vurgulayan Mourinho, "Günümüzde bir antrenörün işi 10, 20 veya 30 yıl öncekinden çok farklı. Sürekli gelişim gösteren bir meslek dalı. Artık bir antrenör sadece sahaya çıkacak 11'i belirlemiyor. Sorumlulukları bunun çok ötesinde." şeklinde konuştu.

Kazandığı şöhretin bedellerinden de bahseden Mourinho, "Oğlum okula gittiğinde herkes onu tanıyor. Karım bir dükkana girmek istediğinde bana arabada kalmamı söylüyor. Sevdiğim işi yapmanın bedelini böyle ödüyorum. Doğduğum günden bu yana futbolla ilgilendim. Şimdi 50 yaşıma yaklaşırken pek çok anımın biriktiğini görüyorum. Memleketim bana geri dönüş için büyük bir hazırlık yapıyor. Bu hazırlıkları görünce büyük bir gülümseme suratıma yerleşiyor." diyerek sözlerini noktaladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DAF Park Isıtıcı Arızası | Daf Parking Heater Setting | Kalibrasyon Yapma | Webasto Arıza Kodları

 Daf XG XF CF Serilerinde bulunan PARK ISITICI yani Webasto kalibrasyonunu göstereceğim. Aracımızın öncelikle soğuk olması gerekiyor sulu w...