28 Nisan 2012 Cumartesi

Ronaldo: “Manchester United’ı özlüyorum”

2009’da rekor bonservis bedeliyle Manchester United’dan İspanyol devi Real Madrid’etransfer olan Cristiano Ronaldo, eski hocası Alex Ferguson ile hâlâ görüştüğünü dile getirdi ve eski takımını özlediğini belirtti.

Manchester ile ilişkilerini koparmadığını belirten 27 yaşındaki oyuncu, Zoo Magazine’e yaptığı açıklamada, “Sir Alex ile dönem dönem görüşüyoruz. Manchester’ı hâlâ özlüyorum. Orada 6 yıl gibi uzun bir süre geçirdim. Manchester’da bir ailem olduğunu hissediyorum ve onları özlüyorum. Rio Ferdinand, Nani, Anderson ve Patrice Evra’yla görüşmeye devam ediyorum. Antrenmanlardan sonra servis edilen elmalı tatlıları da çok özledim” dedi.
İskoç teknik adamla çalışmayı özleyip özlemediği konusundaki soruya esprili bir cevap veren Ronaldo, “Evet, Fergie’nin o pozitif yaklaşımlarını çok özlüyorum. (Gülüyor) Onun oyuncular ve takım üzerinde hep olumlu bir enerjisi olmuştur. Bunu her zaman takdir ettim” diye konuştu.
Manchester günlerine oranla çok daha olgun bir oyuncuya dönüştüğünü belirten yıldız orta saha oyuncusu, “O dönem oynadığım futboldan çok keyif alıyordum. Ancak şimdi daha iyi bir oyuncu olduğuma inanıyorum. Çok önemli başarılar yakaladım. Bireysel ve takım olarak birçok ödül kazandık. Ama İngiltere dönemimde hem saha içinde hem de saha dışında birçok pişmanlığım oldu” şeklinde konuştu.
Euro 2012 öncesinde beklentisinin yüksek olduğunu dile getiren Ronaldo, “Portekiz ile Euro 2012’de iyi işler yapacağımıza inanıyorum. Almanya ve Hollanda gibi güçlü rakiplere karşı oynayacağız. Ancak bir üst tura çıkabileceğimizi düşünüyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DAF Park Isıtıcı Arızası | Daf Parking Heater Setting | Kalibrasyon Yapma | Webasto Arıza Kodları

 Daf XG XF CF Serilerinde bulunan PARK ISITICI yani Webasto kalibrasyonunu göstereceğim. Aracımızın öncelikle soğuk olması gerekiyor sulu w...